CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 14. juli 2009

Almo Square og mer kino!

Siste dag i San Francsico, ganske trist! Men gleder meg til Los Angeles, kanskje ikke den lage reisen men!

Dagen i dag begynte med at vi bestemte oss for å dra til Golden Gate Park, mer vansjelig enn man skulle tro. vertfall for 2 jenter som ikke eier så masse retningssans, men Christine's fantastiske skills på å lese kart får oss fra A til B til slutt ;)

Vi har hatt nydelig vær idag, varmeste dagen vi har hatt mens vi har vært i SF, det har vært fint i noen dager nå, men ikke veldig varmt!




Dette var det første vi så, og vi kan ikke helt si at vi viste om vi var i rett park eller hva dette var :P
Det var masse lekeplasser rundt og tennisbaner, kan ikke si jeg fikk en følelse av at jeg var i en park!
Fant til slutt ut at det var Conservatory of Flowers vi så på da, det var egentlig fint! :)



Vi bare gikk vi, men fant fort ut at vi gikk i sirkel, vi kom tilbake dær vi startet vi! :D vi er flinke!

var ikke så masse skilt rundt omkring, men fant till slutt at at vi var på riktig vei mot Japanese tea garden! :D



Vi kom frem til slutt da, og det kostet 5 Dollar og komme inn, teit men!

Hær kommer noen bilder fra Japanese Tea Garden!


Inngang!


Søt liten dam med fisker!


Se på denne brua da!


meg på brua!


Cute!







Vi satt oss ned på en liten Cafe, dær vi fikk en fortune cookie, min aller første ;)


Måtte jo hive en penny i dammen og ønske meg noe :P



Etterpå dro vi til Almo Square, fant fort frem dit etter å ha spurt en busssjofør hvordan vi kom oss dit!



Hær er husene som man ser ganske ofte når man ser på bilder fra San Francsico!


Meg og Christine





Etter dette og noen vonde føtter dro vi på kino igjen, det er gøy å være på kino i USA, man får ikke faste plasser, kinoene demmes er HUGE med cafeer, spillehaller og mange mange saler!

Denne gangen dro vi å så Hangover, ganske morsom! hehe



Utenfor den ene kinoen vi er ofte på! :D

Etter kinoen dro vi på Lori's Diner som er vårt stamsted og spiste middag!

Namme!!

Dette var da siste dag i San Francsico, i morgen skal vi sitte på tog i 12 timer, oi hvor jeg gleder meg!
Vi drar så tidlig som mulig, så neste innlegg blir nokk i LA! Snakkes ;)

Natta!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en fin togtur til LA. klem mamma