CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 8. juli 2009

Siste dag i New York

Veldig trist, elsker denne byen!

Idag har vi trasket rundt å sett de siste tingene vi ville se før vi drar i morgen. Først dro vi til Times Square og spiste frokost på vår elskede cafe Europa


Så gikk vi ned Times Square mens minnestunden til Michael Jackson gikk direkte på storskjerm, mange som satt og så på dær ja!





RIP Michael Jackson.



Etter dette gikk vi til butikken som er fylt med bare sjokoladen M, overalt, både som godter og på andre ting.



meg og en M bamse :D


Yo!


Meg med masssssssssssssse M! nam nam

Etter dette dro vi på leting etter bygget som er brukt som leiligheten i Friends! Dro til Greenwich Village som er dær bygget er!
Sto ev T-bane stasjonen og så på kart en god stund før en snill mann kom å spurte oss om han skulle hjelpe oss, snille mannen!
Vi fant frem da <3


Jeg ble glad når jeg sto dær, Friends er en serie jeg ALDRI blir lei av, og se sånne hær ting i virkeligheten synes jeg er kjempegøy! Gleder meg til Warner Brothers i LA dær vi får se Central Perk! :D


Meg utenfor Friends bygget :D


Meg og Christine utenfor Friends bygget, snill mann som tok bildet! :D


Etter dette var klokken blitt mye, eller vi begge hadde klart og glemt telefonen
hotellet så hvor mye klokken egentlig var er vi ikke sikker på! Føler seg litt lost uten klokke en hel dag :P



Dro inn til byen og Hard Rock Cafe, dær vi ville spise!
Man måtte ha billett får å komme inn, noen skrev oss opp på en liste så kom navnet opp på en skjerm, og hvor mange man var, så fikk man bord når navnet kom på "Now Seating" Kule greier!




Christine på Hard Rock Cafe!


Meg på Hard Rock Cafe!


Namme mat!

Etter maten gikk vi på kino og så My Sister's Keeper, vi ville bare se en film på kino i USA vi :P
De hadde kjempegode stoler som var kjempegode å sitte i :D det var gøy!

Så var det bare å dra hjem igjen da, pakke litt og gjøre oss klar for en 6 og en halv timers flytur i morgen.. huff!


Utenfor hotellet vårt :)

God natt, snakkes i San Francisco! :D

1 kommentarer:

Anonym sa...

Opplever stadig nye ting, gleder meg til san francisco.
Nord-Norge klem - mamma
PS- ingen varme her....