CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag 7. juli 2009

Shopping in Queens!

Vi fant ut at vi hadde lyst til å dra til et kjøpesenter og shoppe, det er litt bedre enn å gå i gatene når det er så varmt!
Så i går kveld Googlet vi litt og fant er stort ett i Queens, så da dro vi dit idag!

Kjøpesentret het Queens Center og var ganske stort!


Utenfor!


meg i Food Court på senteret, måtte ha litt mat før shoppingen!


meg og mikke mus :D hehe


Etter shppingen dro vi til Central Park, vi hadde enda ikke sett noe veldig fint av parken, det man ser masse av er skog. Det er skog overalt!
Nå dro vi til Strawberry Fields, og minnemerket til John Lennon! :)



Så dro vi ned til vannet og satte oss, spiste litt is og så på de som var ute i ro båter, og vi fikk se mange skillpadder i vannet!





Jeg fikk shoppet litt da :D


Nå må vi gjøre oss klare for siste dagen i New York, blir trist å dra hærfra, reiser til San Francisco på Onsdag, gleder meg masse til det da :D men kommer til å savne New York <3

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, ser at du har fått handlet en del, så nu e det snart klart for San Francisco - men allerede opplevd masse, ettersom jeg har forstått. Kos dåkker - klem mamma