CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 13. juli 2009

Båttur i San Francisco Bay!

I dag bestemte vi oss for å dra på en båttur, som vi hadde billett til i vårt City Pass.
Turen gikk fra Pier 39 over til Golden Gate Bridge, Alcatraz og tilbake til Pier 39! Turen tok ca 1 time!

Men først måtte Christine få tak i nytt kamera, og det fikk hun!

Hær er hun med sitt nye kamera ;)

Så tok vi Cable Car ned til Wishermans's Wharf of Pier 39!


På turen ned går man forbi MASSE småbutikker, og en butikk som fikk min oppmerksonhet var en som het Chocolate Store, en butikk fylt med sjokolade :o


de hadde Willy Wonka bars!! :D måtte ha en, var ikke no golden ticket i den *skuffa*


Det var en tinnsoldat dær også, han var søt :P


Så var det på tide med en båttur!

Billett!


Båten! Blue & Gold Fleet!


meg i kø til båten, men min Willy Wonka bar :D


Meg og Christine i kø! Kø er gøy!

Da var turen i gang! :D



Selene <3


Fine byen <3


LITT vind kanskje!


var ikke bare bare å ta bilder når det var så mye vind ute på havet, er ikke dette er fint bilde av Golden Gate? :P


Vi ble feige og flyttet oss litt inn i båten vi!

Men jeg måtte snike meg ut litt av og til å ta litt mer bilder!


Det var noen som hadde nytte av vinden vertfall!



Når vi nermet oss Golden gate gikk jeg ut igjen, det ble mindre vind når vi nermet ogg broen og det gikk faktisk ann å bli ute, tok masse bilder av Golden Gate, hær kommer noen av de! Det var helt sykt, en fantastisk opplevelse og være dær :D












RETT UNDER! :D Kjempegøøøøy!


Det var en opplevelse jeg aldri glemmer <3

På turen gikk turen rett forbi Alcatraz!




Veldig kult!


Litt nedslitt Warning silt!

Turen synes jeg var veldig bra, litt mye vind i bynnelsen men det ble bedre da vi kom til broen! :D Kunne ha tatt denne turen mange mange ganger!

Så etter dette var det tid for maaaaaaaat, Hard Rock Cafe ;) de har veldig god mat <3

På Hard Rock Cafe!


Meg og Christine på Pier 39 etter maten!


Meg på Pier 39

Etter og ha kjøpt masse San Francisco suvernier gikk turen videre inn til sentrum, og da skulle man ta de så populære Cable Cars, dær er det ALLTID kø, alltid en million mennesker som skal ta den!
Vi sto dær en god stund, de er så treige og komme seg avgårde og få ned en ny vogn som skal ta me seg med mennesker!






Se på den søte bamsen jeg kjøpte på sjokolade butikken, snusk! ;)

I morgen er siste dag i SF, trist! Vil bli enda mer kjent med denne byen, men med min retningssans må jeg vel være hær forever for å bli kjent med den, og enda da e jeg vel enda rotete!
Gleder meg ikke til en 12 timers reise til Los Angeles, må ta tog og buss og det blir ikke gøy! Huff
Kommer til å savne San Francsico, gleder meg til jeg skal tilbake en gang <3 <3

Skal NYTE siste dag i morgen!

Natta :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Skjønner godt at du vil tilbake, så mye som dere har fått sett på denne turen. Da får dere en lang reise til LA, men det blir nok like mange nye inntrykk også der.
Kos dåkker. mamma