CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag 11. juli 2009

Golden Gate Bridge

Dagen startet med frokost på Nifty Fifthy Diner, en skikkelig Amerikansk Diner ikke langt fra hotellet. Fikk panekaker og egg, pannekakene smaket litt som vaffel da!


Inngangen


Så søt!


Meny

Etter frokost dro vi til Metro undergrunn/trikken og skulle ta denne til en gate og buss videre til Golden Gate!
Vi klarte å komme på rett buss, bare feil vei! Så måtte ta den tilbake igjen, men vi kom frem til slutt da :D


Metro


Første møte med Golden Gate <3





Fine fine fine <333333


Meg og Golden Gate :D


*vinke hade* ;_; gleder meg til å komme tilbake en gang, da skal jeg gå over denne broen!! Gleder meg til båttur under den nå da :D

Etter dette bestemte vi oss for å dra på kino, vi så The Proposal. Kjempemorsom film, likte den veldig godt :D

Før vi dro på kino var vi innom en spillehall, dær bestemte vi oss for å spille Deal or No Deal, vi vant da, over 520 papirlapper hahahahahahahaha




Det sluttet aldri å komme ut av den maskina, man kunne vinne 1000 poeng, så kunne mann få premier for dette da, vi hadde 520 som sagt! Herregud det var morsomt! Ikke enkelt og holde styr på en stooooor lenke med papir!


Meg og min bamse og drops som jeg fikk for papirlapper :D hehe


Har hatt en fin dag, gleder meg til enda mer :D

1 kommentarer:

Miss Ronate sa...

Åååååh på den dineren har æ også spist xD

Kult ;D

Må dokker ikke glem å dra til Chinatown :o Helt sykt der, som å kom til et anna land totalt xD Og alle e superlav, æ va jo sånn høy der :P