CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 22. juli 2009

Siste dag!

Trist at det er siste dag, men vi gleder oss til å komme hjem! Gleder IKKE oss til reisen, herregud den er lang!

Den starter i morgen klokken 20.00 og slutter klokken 11.00 (Norsk tid) på fredag...jippi.. så må jeg jo ut å fly igjen på lørdag, heldige meg!

I dag gikk vi rundt å gjorde ingenting på dagen, jeg bada i fontena inne på sentret :D jeg ble ganske våt, men det var deilig, denne varmen er ikke no digg av og til!

Jeg som springer gjennom fontena! :D


Våt!


Senere på dagen gikk vi forbi bygningen dær showet Jimmi Kimmel Live spilles inn, vi har sett kø dær noen ganger på innspillingsdager!
Men nå bestemte vi oss for å se om vi kunne få tak i billetter, de er gratise så det er perfekt!
Jeg gikk på internett og fant en side dær man kunne bestille, og vi fikk bestilt!
Så vi dro på Jimmy Kimmel Live :D
Gjester idag var Seth Green, Jonah Hill, en bachelorette dame og en gutt på 17 år som har seilt jorda rundt helt alene..

Det var gøy da, veldig morsomt :D

Det var ikke lov å ta bilder dær inne i det hele tatt så har desverre ingen bilder bortsett fra dette av Jummy som er hentet fra intenret!


I morgen er avreise, jeg er pakket ferdig nå og nesten klar tror jeg... vet jeg sliter enda mer med alle tingene som er hos Chrisine, huff, tanken på å få med meg alt...kommer ikke til å gå vett du...

Dette er da vår reiserute hjem.

Los Angeles - San Francico 20.05 - 21.23
San Francsico - New York 22.20 - 06.59
New York - London 18.55 - 06.55
London - Oslo 07.55 - 11.00

(Alt er lokale tider, så vi må da være på flyplassen i New York i 12 timer...vi er heldige altså)

Nå skal jeg bare slappe av, håpe på en god natt søvn i varmen. :)

Natta!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Dere må ha ei riktig fin reise hjemover, overskyet og ca 12 grader i dag.
Klem mamma